Nieuws - Nieuws - Nieuws Nieuws - Nieuws - Nieuws
Zondag 28 juli 2024
De voorganger van vandaag is ds. L. (Lourens) de Jong uit Berkel en Rodenrijs. De liturgie treft u hier.

Tot en met 25 augustus is er GEEN kinderkerk, vanwege de vakantie.

Afbeelding van Alexa via Pixabay

COLLECTEN
De 1e collecte tijdens de dienst is bestemd voor de DIACONIE, (ZWO)
De 2e collecte tijdens de dienst is bestemd voor het bloemenfonds.

COLLECTE VIA DE BANK
U kunt uw bijdrage voor de INSTANDHOUDING VAN HET KERKELIJKWERK overmaken op: NL19INGB 000 067 1500 t.n.v. Prot. gemeente Alexanderkerk.
Uw bijdrage voor de DIACONIE kunt u overmaken opNL 47 INGB 000 062 8704 t.n.v. Diaconie Alexanderkerk

VAKANTIE KERKELIJK WERKER
Van zaterdag 12 juli t/m zondag 4 augustus geniet ik van vakantie. Natuurlijk is er voor dringende zaken voor vervanging gezorgd. In de eerste twee weken neemt ds. Mirjam Visser-Fuchs voor me waar en de derde week ds. Jaap van de Meent. En u kunt altijd terecht bij de pastorale meldpunten.
Annemieke Bosman

Afbeelding van congerdesign via Pixabay

DE DIACONIE IS OP ZOEK
De diaconie is op zoek naar een tafelmodel diepvrieskast. Wie heeft er soms één staan en gebruikt hem niet? Neem dan even contact op met
Loes Bliek of mail naar diaconie@alexanderkerk.com

DUITSE GASTEN 11-13 OKTOBER
Van 11-13 oktober komen gasten uit het Duitse Worbis bij onze gemeente op bezoek. We zoeken nog slaapplekken (vrijdag-zondag), taartbakkers (vrijdag), ontbijtmakers (zaterdag en zondag) en mensen die zin hebben om zaterdag mee naar de Biesbosch te gaan en in een thema-avond over ‘Het Koninkrijk’. Wie heeft zin om mee te doen? Meld je bij Peter Ham of Rita Vink of Mirjam Visser-Fuchs voor meer informatie: predikant@alexanderkerk.com

BOODSCHAPPEN SPAREN IN JULI EN AUGUSTUS
Heel hartelijk dank voor al de ontbijt artikelen die we mochten ontvangen in de maand juni. Erg fijn dat u zo trouw elke maand voor ons spaart.  Deze artikelen worden in juli uitgedeeld, in de tassen voor VMK en bij de brooddeling. Alle ontvangers zijn hier erg dankbaar voor. In de maand juli en augustus willen wij u vragen om potjes Jam of pindakaas chocoladepasta, of hagelslag mee te brengen, voor een goed belegde boterham.
U kunt uw boodschap inleveren op dinsdag ochtend bij het ‘open huis’ of op woensdagmiddag , dan zijn we altijd aanwezig van 14.30 tot 16 uur, maar u kunt het ook op zondag voor de kerkdienst in de klaarstaande mand doen. Wilt u meedoen maar kan u het zelf niet regelen of brengen, neem dan gerust even contact op met Carmen, Leen of Loes en wij zullen dan regelen dat het in de kerk komt.
Hartelijk Dank!

LICHTJESAVOND ALEXANDERKERK 2 NOV 2024

Voor de organisatie zoeken wij glazen potjes van verschillende afmetingen zonder etiket om de lichtjes in te doen. Vanaf zondag staat er een krat in de hal van de kerk om ze in te doen. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

VOLGENDE KERKDIENST
Zondag 4 augustusaanvang 09.30 uur, is er weer een kerkdienst. Voorganger is dan ds. G. (Gerard) Geitenbeek uit Waddinxveen en de organist is Matthijs Breukhoven.

Om privacyredenen wordt niet de volledige Nieuwsbrief op de website geplaatst. Wilt u de Nieuwsbrief in uw mailbox ontvangen? Klik dan hier om uw gegevens in te vullen.