Feest van de Geest (vervolg)

Zondag 13 mei vond de aftrap in onze eigen kerk plaats met o.a. de 'ingebruikstelling' van het speciaal voor onze kerk gemaakt kunstwerk door Kees de Jong. Prachtig om het kleurenspel te zien dat ontstaat zodra er geluid wordt gemaakt. Zeker ook op latere momenten in de week, met een band en een groot koor. Een schitterend kunstwerk dat ook door buitenstaanders erg wordt gewaardeerd.
Op 14 mei konden we bezig zijn met de handen met en onder leiding van de knutselgroep.
Op 15 mei hadden we helaas geen enkele bezoeker voor de film Adem. Omdat het zo'n prachtige film is zullen we hem op een later moment in het programma van Leren en Ontmoeten opnemen.
Ook op 15 mei was er de zangdienst 'Alles wat adem heeft......' met medewerking van het Chr. Mannenkoor Prins Alexander. We zongen met meer dan 200 mensen uit volle borst bekende en nieuwe Pinksterliederen.